Odp: Instalacja systemu na nowym dysku...

Autor: MortMW (mortmw_at_interia.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 01:54:33 MET DST

Użytkownik MortMW <mortmw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blssmu$avu$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Sprzedawca ustawił 3 partycje. Najpierw jes sformatowałem (wszystkie 3),
ale
> nie działało.
> Usunąłem wszystkie 3 i zrobiłem jedną partycję. Tak, jest ona aktywna.
> Problem oczywiście (niestety) wciąż jest aktualny...
> Co o tym sądzić?

Już wiem. grafika to GeForce 4 Ti, wiec zamiast setup nalezy uzyc
setupcor.exe... (ponoc jakies konflikty tych kart, co dokladnie, sie nie
zaglebialem)
W kazdym razie rozw. jest.
Mimo wszystko, dzieki za odp.
Pozdrawiam,