problem z drukarka

Autor: Juan (no_spam_e55_at_pf.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 16:27:55 MET DST

Drukarka HP 600 pod Windows 98pl nie chce mi drukowac.
Po kliknieciu Print zaczyna drukowac, ale drukuje tylko jedna linie z jakims
bzdurnymi znakami i konczy wydruk.

Usunalem ja, dodalem na nowo w "Dodaj nowy sprzet", zainstalowalem ponownie
sterowniki - lecz efekt pozostaje ten sam.
Usuwalem port LPT, zainstalowal sie na nowo, ale to nic nie dalo.

Przez x lat drukarka wspoldziala prawidlowo z tym kompem a teraz nie chce.
Macie jakies pomysly co moze byc tego powodem?