Re: HP Office Jet - pomozcie pls!

Autor: MirO (mir_at_usun.to.go2.tousuntez.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 22:39:40 MET DST

Użytkownik "Wojciech K ( NO SPAM )" <cgi_at_NO.SPAMinteria.pl> napisał w
wiadomości news:blsi7d$4ko$1_at_inews.gazeta.pl...

> U mnie działa bez większych problemów na NT4 nie ten model ale to chyba
nie
> ma znaczenia !
> Postaraj się zrobić to bez żadnych udziwnień po prostu włącz udostępnianie
> drukarki !

IMHO nie jest to taka prosta sprawa. Tanie modele drukarek HP (te, które
korzystają z GDI, i jak się okazuje nie tylko te) nie pozwalają na
udostępianie w sieci. Jest to tylko kolejny powód, dla którego przestję
lubić HP.
Sam jestem ciekawy, czy już ktoś to obszedł.

pozdrawiam,
MirO