problem z drukarka... czesc 2

Autor: gardziej (gardziejewski_at_tlen.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 22:24:00 MET DST

Hej!
Pisalem jakis czas temu o problemie z drukarka, mianowicie:
> mialem drukarke laserowa HP, teraz podlaczam pod ten sam port drukarke
> atramentowa HP, wyrzucilem poprzednie sterowniki, zainstalowalem
> odpowiednie, system nie wykrywa drukarki, po recznym zainstalowaniu
> sterownikow nie moze przeslac nic do portu, drukarka dziala napewno, port
> rowniez wrzucilem drugi raz i nic... Co jest do jasnej ch.... ?
Troche czasu minelo i problem do mnie wrocil. Jakis przemily Pan Tomek
napisal mi co mam zrobic, ale przyjal, ze drukarka jest podlaczona przez
USB. Niestety, port ten jest starszego typu (rownolegny LPT1). Bardzo bym
prosil o ponowne zerkniecie na ten problem. Dzieki z gory