Re: monitor, czy taki warto

Autor: indiano (indiano5_at_tlen.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 21:54:24 MET DST

Witam

> chciałbym sobie zakupić monitorek 17'' i generalnie jak przed każdym
zakupem
> człowiek zastanawia się jak tu kupić dobrze i tanio; ostatnio chodzi mi po
> głowie taka myśl czy nie kupić używanego Dell'a P790 za 380 - 400 zł, bo
> ostatnio sporo się tego pojawiło np. na allegro
> więc moje pytanie jest take:
> czy warto kupić takie coś czy lepiej wziąc nowy monit za jakieś 650-700zł
?
> (jakiś czas temu chciałem kupić nowego neca 791sb ale przytrafił się
kryzys
> [...]

Monitor to nie pamiec czy karta grafiki. Jak chcesz kupic uzywany, to
przejedz sie ma najblizsza gielde komputerowa w Twojej okolicy. Ja kupilem
juz pare monitorow uzywanych (na gieldzie) dla siebie i kilku znajomych i
byly ok. Warunek - Zawsze !! kazalem go podlaczyc abym mogl przetestowac na
nawet golym windowsie. Kupno w Allegro i innych miejscach (na odleglosc) to
loteria. Monitor to nie pietruszka ;)

Pozdrawiam
 Radek