LG 48 - klopot z nagraniem duzej plyty

Autor: Sheik (sheik_at_gazeta.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 21:19:37 MET DST

Witam Grupowiczow

Mam LG 48 (GCE-8481B) , zflaszowalem ja najnowszym oprogramowaniem ze strony
producenta, ustawilem w Nero opcje overburning na 85 minut (wiec powinno sie
zmiescic) i mimo to nie chce mi nagrac pliku 736 MB na plycie Verbatim 700
(na zadnej innej tez nie). Wylaczalem tez systyem ochrony zapisu, ale nic to
nie dalo. Caly czas dostaje komunikat, ze nosnik jest za maly do nagrania
pliku.

czy musi to isc na plyte 800 ?

a moze jakies inne ustawienia wchodza w gre ?

dziekuje z gory za pomoc
pozdrawiam
Sheik