Re: cichy komputer?

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 21:05:51 MET DST

Uzytkownik "hehe" <bez_at_spamu.as> napisal w wiadomosci
> co mozna zrobic zeby komputer chodzil bardzo cicho??? mam obecnie taki co
> pracuje gorzej niz trakror...
> sorka, jesli pytanie sie pojawialo, ale mam chwilowo kiepski dostep do
netu
> i przymierzam sie do kupna nowego kompa.
> prosze wiec o jakies konkretne modele wiatraczkow, ktore nie jezdza po
> mozgu...

Polecam PAPST 8412NGL do zasilacza i obudowy, 12 dB.

> kiedys widzialem tez na allegro takie obudowy tlumiace - czy warto sie
> interesowac?

Lepiej walczyc z przycznyna, a nie tylko ze skutkiem. Wycisz wiatraki i nie
trzeba bedzie tlumic obudowy. Jak tlumisz obudowe to pogarszasz przewiew -
czyli wiatraki powinny sie krecic szybciej (glosniej).
Lepiej zadbac o odpowiedni przewiew i chlodzenie, wtedy mozna spowolnic
wiatraki, np. w sposob inteligenty - patrz Noise Killer na Allegro (reguluje
obroty w zaleznosci od temperatury).
Mozesz zerknac tez na galerie na stronce ponizej.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/