Re: [ot] amd vs intel

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 20:35:24 MET DST

"SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote:

> Ech.... to znajdź "serwerek" (w przeciwieństwie do "serwera") do
> 15-20 tys.pln.

Zobacz sobie oferte Intela "Kit".

> Zobaczysz, ze HT to dosyć rozsądne rozwiązanie.

Nie. Wydaje mie si, ze zle rozumiesz Technologie Hyperthreading. To nie
sa dwa procesory logiczne, tym bardziej fizyczne. To jest jeden
procesor z mozliwoscia wykonywania _2_ watkow _jednoczesnie_.

> Pozatym napisałem ze chodzi mi o xeony - te jak mają trochę więcej
> cache'a.

Ktore? Prestonia maja 512KB L2, to dopiero Gallatin ma miec 1MB L3 ,
ale nie wiem czy juz weszly do sprzedazy.

> Nie czytasz dokładnie posta, napisałem do jakich.

W poscie do mnie nic nie napisales. Cos wspominales o "mssql,
tablice..." Wsumie to akurat mssql ciezko, zeby skorzystal z HT.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"