Re: Aparaty cyfrowe - spozniony strzal

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 19:27:49 MET DST

Tomasz <gositomek_at_op.pl> wrote:
> Ciekawia mnie jeszcze dwie inne kwestie:
> 1. Martwe piksele. O tym jakos tez sie malo mowi - czy to jest
> podobnie jak z monitorami LCD, ze moga ci wcisnac kiepski egzemplarz?
> A moze w jakims sklepie mozna to sprawdzic przed zakupem, ale jakie sa
> normy?

Martwych pikesli nie widzialem :)) Obawiam sie ze ty tez ich nie zobaczysz bo
aparat ma wewnetrzna procedure korekcji (zapamietuje "bledne" piksele i je
interpoluje). IMHO - musiesz po prostu zaryzykowac :((
> 2. Czy istnieje mozliwosc stosowania filtrow z aparatami cyfrowymi? Sa
> bowiem filtry, ktorych dzialania nie da sie zastapic obrobka cyfrowa,
> jak sadze, np. filtry polaryzacyjne.

Zalezy od aparatu - jak kupisz cyfrowa "idioten kamera" to nie, ale jesli poszukasz
lepszego apratu...
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac