Ogladanie zdjec(ACDSee5.0) a dwumonitorowosc

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Mon 06 Oct 2003 - 18:04:31 MET DST

Witam!

Czy ktos moze mi poradzic jak skonfigurowac jedna rzecz? :
Uzywam tzw. rozszerzonego pulpitu w XP pro , wszystko dziala w porzadku .
ekran podstawowy jest ustawiony na LCD laptopa a rozszerzony na zewnetrzny
monitor flatpanel LCD. Jak ustawic ACDSee 5.0 tak aby pelnoekranowe zdjecia
byly wyswietlane na drugim monitorze a nie na podstawowym? Przeciagniecie i
maxymalizacja okna ACDSee na drugim pulpicie(mon. zewn.) owszem dziala , ale
przy probie pelnoekranowego wyswietlenia zdjecia jest ono pokazywane na LCD
laptopa zamiast na drugim, zewn. monitorze!
Nie chce zmieniac kolejnosc ekranow ,czyli LCD laptop-2 a zewnetrzny panel LCD
na 1 bo niszczy mi to konfiguracje ustawien do innych aplikacji.
Czy mozna to zrobic w inny sposob ? A moze jest jakis inny program do
wyswietlania bitmap z mozliwosciami dwumonitorowosci jak to jest np. w
BSPlayer do filmow?

pozdro JARO