Re: drutmod

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 17:01:57 MET DST

czarny_kruk napisał(a):

> jak to jest - mam athlona 2000+ thorton - moge w biosie ustawic max
> mnoznik 13xfsb tyle ze przy takim mnozniku (jest odblokowany fabr.)
> bios wykrywa procesor ponizej 1000mhz.

Bo pewnie na tyle działa

> czy jest na to jakis sposob i
> czy ustawienie mnoznika (nawet tego 13x ktory niby mam do wyboru w
> biosie) da prawidlowy odczyt wart. procesora. plyta to msi k7n2 delta,

Nie wiem na co ma być ten sposób, co rozumiesz przez prawidłowy odczyt i
gdzie on ma być, ale ja bym zrobił to co napisałeś w temacie, żeby
podkręcić bardziej tego procka (chociaż z drugiej strony te 2187MHz to już
całkiem sympatyczny wynik i dalsze kręcenie wiąże się ze zwiększaniem
napięcia i wzrostem pobieranej mocy - co za tym idzie głośniejszym/droższym
chłodzeniem :-( )

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl