Re: glupie pytanie: 3 myszki w pececie

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 16:02:46 MET DST

"Wiktor S." <wswiktor_at_poczta.fmv> wrote in message

> Co nie zmienia, że mogą być myszki bardziej podatne na rodzaj podłoża,
> i takie które działają dobrze nawet na ciemnym.

Na podłożu idealnie jednolitym to chyba żadna myszka nie będzie
działała. Ona musi widzieć różnicę między poszczególnymi położeniami.
To fakt, że różne myszki mogą się różnie zachowywać na tym
samym podłożu, jednak nie tylko tym się różnią. Jeszcze jest
ważne, jak myszka się zachowuje przy szybszym ruchu.
Już tyle partyjek virtual poola przegrałem przez myszkę,
która dziwnie reaguje na szybszy ruch... ;-)

Pozdrawiam,
Artur