jak nagrac boot CD ?

Autor: KACPER (kacper_no_spam_at_hot.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 15:55:54 MET DST

Witam,
Mozecie mi podpowiedziec jak zrobic w Nero plyte bootowalna ? Chcialbym
nagrac sobie plytke z wszsttkimi potrebnymi programamy typu pqmagic,
goldmemory, fdisk, format itp na CD, ktory bedzie mi sie sam butowal wiec
podczas butowania musza sie tez ladowac sterowniki od CD-ROM'u. Nie bardzo
wiem jak to zrobic w nero wiec pytam Was ;)

dzieki za pomoc

KACPER