Jaki notebook wybrac...?

Autor: Tommco (tommco_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 14:53:11 MET DST

Wlasnie zamierzam kupic notebooka. Chodzi mi o jakas dosyc niezla firme. Ma
kosztowac w okolicach 5-6 tys zlotych i miec przyzwoite parametry. Na pewno
powyzej 2 Gh, naped combo, wyswietlacz 15", i to co jeszcze potrzebne. Dawno
juz odpadlem, ze sledzenia co jest dobre, a co nie....wiec moze mi ktos
poradzi....bylbym wdzieczny. Czy ma to byc Thosiba, California Acces, Hitcom,
Fujitsu Siemens...czy jeszcze cos innego. Chodzi mi o konkretne modele i gdzie
najkorzystniej je kupic. Pozdrawiam.