Problem z karta dxr3-czarnobialy obraz.

Autor: Piotrek (vafer_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 14:37:25 MET DST

Kupilem uzywana karte dxr3,lecz nie mam oryginalnej 7 pinowej przejsciowki(s-
video -> chinch).Kupilem wiec standardowy kabel s-video -> eurozlocze by
podlaczyc sie pod telewizor.Standardowa koncowka s-video ma 4 piny ale znajomy
uzywal takiego kabla i wszystko gralo.Natomiast u mnie jest tylko czarno-bialy
obraz.moze jednak oryginalna koncowka jest niezbedna, albo moze cos z
telewizorem.Kombinowalem z ustawieniami( pal, ntsc), ale nic z tego. Co wy na
to ?