Problem z dzwiękiem w SB AUDIGY

Autor: Śliski (slizgacz_at_neostrada.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 14:16:02 MET DST

Ludzie, mam taki problem już od jakiegoś czasu:
Otóż gdy uruchamiam dzwiękowe efekty przestrzenne (np hala koncertowa,
jaskinia itp) EAX podczas odtwarzania muzyki to pojawia się fatalne
zniekształcenia i trzeszcenie, no koszmar nie da się słuchać. Problem nie
występuje w innych zdefiniowanych trybach np pop,rock,grunge itd. Poprzednio
miałem SB LIVE i było to samo. Nie jest to chyba winna sterów bo już różne
kombinacje przeprowadzałem. Deinstalka i reinstalka też nie daje efektu.
Głośników też nie bo mam zestaw 5.1 a ze zwykłymi też było to samo.
U znajomych wszystko pięknie gra.
Konfiguracja kompa:
Windoza XP
Athlon XP 2400+
Geforce 2MX 400
Płyta MSI KT4V 400
Może jest to kwestia właśnie płyty. Co prawda teoretycznie nie ma żandnych
konfliktów z przerwaniami. przełożenie karty w inny slot nic nie daje.
Miał ktoś podobny przypadek? Może jakieś solucje?
Z góry dzięki za pomoc.