prześwietlony pixel w LCD...

Autor: Radek (piou_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 10:50:09 MET DST

Witam!
kupiłem ostatnio LCD Hivision 15" (model 153?)
okazało się że na środku ekranu ma mocno świecący pixel na niebiesko,
poszedłem to reklamować i jak się okazało - NIE podlega to reklamacji!!!
Byłem przekonany że tolerancja taka dotyczy tylko martwych pixeli, jednak
w serwisie powiedziano mi że również "prześwietlonych"!!! monitor choć z
dolnej półki nie kosztował mało, a z takim bublem nie da się pracować
(strasznie dekoncentruje ten pixelek). Czy ktoś miał podobne zdarzenie?
Czy na prawdę nie można nigdzie wyegzekwować wymiany takiego sprzętu?