Re: zmiana rozmiaru partycji

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 10:20:40 MET DST

Cze!

Ja prywatnie uzywam PM8 i jestem zadowolony. Pierwszym PM jakiego uzywalem
byla wersja 3.x. Wiem, ze zdarzaly sie wowczas z nim jakies problemy (typu
za
malo RAMu przy duzych operacjach) i potrafil sie wywalac. Ja osobiscie na
nim
jak na razie sie nie zawiodlem. Czy jest najlepszy nie wiem - ale jak dziala
dobrze
to po co to zmieniac ;-) .

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl

"KACPER" <kacper_no_spam_at_hot.pl> wrote in message
> Witam,
> Do zmiany rozmiaru partycji bez utraty danych uzywalem dotychczas
Partition