ati + tv + winxp = stracona niedziela :)

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 10:01:33 MET DST

Szanowni grupowicze,
prosze o pomoc bo opadam juz z sil. Po ostatnich bojach z Audigy 2 (nie
udalo mi sie w 100% odpalic na W98), zainstalowalem WinXP (tu Audigy chyba
dziala ok). Korzystam z monitora CRT + tv podlaczonego do mojego radka 9100
przez zlacze s-video. Kiedy mialem 98-ke, tv odpalal sie w 640x480, wszystko
bylo cacy. Teraz XP wymusza pulpit na tv 800x600 a rozdzielczosc tv 720x580
(chyba jakos tak). Efekt jest taki, ze powstaje wirtualny desktop ktory
poruszany jest myszka. W samej windzie jeszcze da sie przezyc (chociaz
wolalbym miec to co widze na ekranie = to co widze na tv), ale przy
odpaleniu np gry to juz absolutnie nie do przyjecia. Widac tylko czesc
ekranu i myszka sie go przesuwa. Pomozcie, jak ustawic pulpit na 640x480 lub
obejsc to w inny sposob?
Uzywam catalyst 3.7 + ragetweak.

Sebek