Re: glupie pytanie: 3 myszki w pececie

Autor: Wojtas (#womacomp#_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 02:24:07 MET DST

Użytkownik "Dybot" <roz_NoSpAm__at_widzew.net> nabazgrał w wiadomości
>d kiedy to ?
>otrzebuje jasnego podloza. kolega fizyki sie nie uczyl.
>zarne ciala pochalaniaja a biale ..... (tutaj miejsce na myslenie)

Praktyka !!! :)Kolego II
Jak kiedyś sobie kupisz mysz optyczną to możemy wrócić do rozmowy :)
Sam przechodziłem już błyszczące blaty, podkładki plastikowe,w różnych
kolorach i wyobraź sobie że białe też !! :))
Kursor mi przestał drżeć przy bardzo ciemnej granatowej, matowej.
Nie zawsze teoria pokrywa się z praktyką :))
Co jak co to ja oczywiście radzę ci kupić najbielszą z białych :)

EOT

--
Pozdrawiam
Wojtas