Re: glupie pytanie: 3 myszki w pececie

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 22:41:37 MET DST

> Jejku, czy Wy nie macie żadnego poczucia humoru? Nie wierzę, że żadnemu
> z Was nie uśmiechnęła się gęba po przeczytaniu tematu.
> Ja nie powiedziałem, że tamten gościu jest głupi, tylko że żeczywiście
> jak sam powiedział, zadał głupie pytanie, po czym dodałem ;)
>
> Koniec i kropka

po tym nie mialem wiekszych pretensji ale twoja druga wypowiedz juz mnie
dobila.

Cytat:
" Rozumiem, to podłączając 3 myszki możemy uczyć jednocześnie 2 osoby, tak?
;) "

to pytanie jest do prawdy bardzo inteligentne.
ten kolega ktory zadal swoje pytanie z ktorego sie zasmiales (powtarzam ze
nie chodzi o tamto) powinien teraz napisac do ciebie jakie to glupie pytanie
zadales.

p.s. w gruncie rzeczy nic waznego sie nie stalo ale czasmi takie odpowiedzi
lubia wnerwiac :)

pzdr.