Re: Czy XP ?

Autor: Witiia (witiia_at_o2.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 21:54:32 MET DST

Użytkownik Paweł Drops napisał:

> Mam proc.Duron 800 , RAM 256 MB, Dysk 30 GB, Płyta ABIT KT7A , karta
> graf.GeForce 2MX. Używam WIN ME.
> Słyszałem opinię by przejść na XP bo wszystko lepiej chodzi , nie ma zakłóceń
> na nagranych plikach dźwiękowych itd.
> Inna opinia to: że XP ma większe wymagania sprzętowe i w moim kompie będzie
> dawał spowolnienie pracy.

Nawet się nie zastanawiaj, ja mam teraz Durnia 900 i 512MB, ale kiedyś
miałem 320mb i było spoko.
Co więcej powiem, wcześniej miałem Celka 466 na bx'ie i 320mb, to po
przesiadce z Me na XP wszystkie gry mi chodziły szybciej :) Jedyny
minus, to że system się trochę dłużej uruchamiał.
Ewentualnie jak bedziesz miał troszkę kasy to dokup drugie 256mb i nigdy
nie pomyślisz o powrocie do Me.

Pozdrawiam, Wiktor