Re: Ktora drukarka Samsung ML-1210 czy HP 1000W?

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 20:15:20 MET DST

Użytkownik "Miiiixxo" <mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz z tego co wiem to Samsung dopiero zaczyna z drukarkami
> -a Oni jak zaczynaja to musi troche wody w (sa tam jakies rzeki:))
> zanim to bedzie przyzwoite....

Mylisz się. Nikt dzisiaj nie opracowuje produktu od zera, tylko
przerabia sprawdzone rozwiązania. To na temat tej "rzeki". A co do
historii produkcji drukarek w Samsungu - proponuję przyjrzeć się, ile
razy dostały one wyróżnienia i nagrody począwszy od 2000 roku, na dość
wymagającym w sumie rynku drukarek laserowych SOHO
http://www.samsung.com/Products/Printer/award/index.htm. Drukarka
ML-1210 została wprowadzona do sprzedaży w 2001 roku, z miejsca
zdobywając kilka wyróżnień w USA i Wielkiej Brytanii - a na tamtych
rynkach nie jest wcale tak prosto przebić się z produktami "Made in
Korea".... ;-)

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/