Brak obrazu ...

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 20:42:36 MET DST

Problem z pogranicza sprzętu - pewnie o sterowniki chodzi albo co...
Pewnie temat był wiele razy wałkowany, ale jakoś nie dotarłem do konkretnego
rozwiązania.

Wyświetlałem filmy divx na TV (z radeona 9100) było wszystko OK.
Dzisiaj zachciało mi się wypróbować Theatr Mode - fajnie działało, tylko nie
mogłem przerzucić napisów.
Więc myślę powrócę do normalnego klonowania TV i tu kicha w oknie vpayera
czarno ...
Na monitorze film leci a na telewizorze czarno.
Przeinstalowałem steroniki, kodeki i nic.

PS: system win XP

--
Mirosław P.
GG 1119311