Re: POTRZEBUJE POMOCY!

Autor: chris (zaratustra_at_o2.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 19:10:47 MET DST

Sprobuj tez uzyc DOS'owego odtwarzacza , albo w Win powylaczaj zbedne
aplikacje - tak zwolni sie troche ramu. Wina moze byc - RAMU ( za wolna
przepustowosc i procka - jesli ma dodatkowo jakies inne zadania do
zrealizowania w tym samym czasie).

--
"Zawsze jest przy mnie o jednego za wiele " , tak oto mysli pustelnik.