Re: POTRZEBUJE POMOCY!

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 19:09:15 MET DST

blazej naskrobał(a) coś takiego:

> PROBLEM W TYM ZE OBRAZ DO KONCA NIE CHODZI PLYNNIE TAK JAK BY MIAL CZKAWKE:-)
> CZY MOZE TO BYC WINA PROCESORA? A MOZE WYMIENIC PLYTE?
> bo nie wiem dlaczego ale czyta ona procek jako 550 a jest to 733

1. to raczej wina kodeków. usuń wszystkie jakie masz. następnie ściągnij
AllPlayera (www.marbit.com.pl z tego co pamiętam). ma tą uroczą zaletę,
że sam pobiera kodek, jaki jest potrzebny.
2. jeśli nie pomoże wyczyść system, ze zbędnych śmieci, ew. reinstalka.

powinno być ok.

co do samego procka.. może masz źle ustawione w biosie (ew. zworki na
płycie, bo nie znam tego modelu)?

--
pozdrawiam
digitariusz