Re: co to sa zworki?

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 18:31:15 MET DST

Użytkownik "Wojtas" #womacomp#@poczta.onet.pl
napisał w wiadomości news:blp397$cm5$1_at_news.onet.pl

> Bardzo mi był dziś potrzebny taki post :)))
> Dzięki za poprawienie humoru :))

Następny będzie taki - *Ratunku pomocy* , poprzestawiałem
to coś (zworki), ale nie mam instrukcji płyty głównej i teraz
komputer nie startuje. Pomóżcie!!!

> Pozdrawiam
> Wojtas
> http://womacomp.republika.pl

Pozdrowień i podpisów nie cytuje się, ale ze względu na
brak *delimitera* nie będę tego ręcznie wycinał.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie