Re: Celeron 633Mhz. FCPGA 1 czy 2 ??

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 17:31:33 MET DST

> BTW i skonfiguraj swój czytnik, bo też nie masz go skonfigurowanego!
> Np. brak deklaracji kodowania ...

Typowe dla tej grupy z tego co zauważyłem.
Nie wiem jak ustawioc deklaracje kodowania i 80% uzytkowników usenetu też
nie ma zielonego pojęcia. I nie jest to niezbędne. Tylko na tej grupie
spotkałem się z takim nastawieniem.

Uzywam tej grupy bardzo rzadko i sorry, że nie przeczytałem najpier FAQ.
Pewnie byłoby tam wsyztsko napisane, że musze mieć ustawiony podpis.

Ale nie ma się czym przejmować, zauważyłem, że w (jak to mówicie)realu jest
tak samo z "komputerowcami". Wymądrzanie i udowadnianie innym, że sa
lamerami.

A tak przy okazji: po co ustawiać deklaracje kodowania jesli wszytsko jest z
nim OK?? Chce sie tylko dowiedzieć, tak z ciekawości.

Mimo wszytsko pozdrawiam.
Kokopiko