Re: Jaki dysk wybrać + rankingi potrzebne

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 16:40:59 MET DST

> Polecam stronkę www.chip.pl i tam poszukaj rankingu top10

Fakt, dobry ranking

> Ja zakupiłem miesiąc temu WD80JB 8MB Casch i powiem Ci że ten dysk jest
> niesamowity : cichutki no i te kosmiczne transferki.

Zdecyduję się chyba na WD800BB z 2 MB cachem - różnice prawie żadne, a nawet
ten ma lepsze niektóre parametry transferów niż ten co kupiłeś.
Wprawdzie ostrzyłem sobie zęby na Diamona plus 9 80 GB, bo ma ATA133, ale
inne parametry troszkę blado wprzy WD, a sprawa gwarancji już wogóle mnie
rozczarowała. Zobaczymy co kupię , czas pokaże :-)

Pozdr.
Grzegorz