Re: LCD 15" czy 17" ?

Autor: kostas (eeee_at_tam.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 14:59:44 MET DST

[ Jakiś czas temu, thraxx napisał(a): ]

>Witam. Chciałbym zapytać co lepiej kupować LCD 15" czy 17"? Rozterka wynika
>z tego, ze nie lubię wytężać wzroku, a natywna rozdzielczość jest w
>siedemnastce 1280:1024 i wszystko jest malutkie.

Też miałem te obawy i kupiłem 15" LCD i jestem bardzo zadowolony, przedtem
miałem CRT 15" więc odczuwam wiekszy komfort podczas pracy z kompem.
Służbowo mam 17" monitor i powiekszone czcionki ale niektóre programy np
DreamWeaver drą się że przy takiej czcionce nie są poprawnie wyświetlane itp...

Ja jestem zadowolony :) z 15" i to bardzo
pozdrawiam,:-)
kostas