Re: Spalilem procka?

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 14:08:02 MET DST

> Durona 600 spokojnie moge puszczac na około dziesięc sekund bez
> radiatora!

Fajnie :) Mój kumpel też puścił przy mnie Durona 800 bez radiatora. Kupił
nowy sprzęt (nowy = używany na giełdzie) i chciał zobaczyć co można w
BIOS-ie ustawiać. Efekt był super. Pełne zdziwienie :) Nie przypuszczałem że
biała pasta termoprzewodząca (którą nałożył na jądro - cooler miał kupić na
drugi dzień w sklepie) tak fajnie się dymi :) Ale na szczęście udało się
uratować płytę (socket się lekko przygiął od środka, ale płyta działa) - a
to tylko dlatego że się koleś poświęcił dla swojego sprzętu i wyciągnął
procek gołymi łapami (efekt - podłużne bąble na paluszkach hehehe).

Wnioski?? Głupota ludzka nie zna granic :)

Pozdrawiam

volcan