Re: 2 klawiatury jeden pc...

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 13:30:49 MET DST

> Bez specjalnego urządzenia demultipleksującego -- nie.
> A koszt zakupu takiego urządzenia powoduje, że lepiej jest
> rozglądnąć się za najtańszą klawiaturą USB.

nawet jesli beda "poprostu" 2 klawisze dal litery "A"? bez zadnego
kombinowania?

widzialem kiedys np. przepustnice do joyja podlaczna do portu klawiatury (a
klawiature do przepustnicy) ... sadze ze poprostu kilka przyciskow na niej
ublowalo te z klawiatury...
chodzi wiec o to zeby 2 klawiatury dawaly takie same znaki z takich samych
przyciskow (powiedzmy 2 identyczne klawiatury) ale zeby dzialaly obie
jednoczesnie.

to musi byc ps2. nie chodzi o koszty tylo o wlasn "widzimisie". wiem ze usb
nie jest drogie ale to musi byc proste zdublowanie czesci klawiatury

czy napewno sie nie da? :(

mosciak