Zakup drukarki

Autor: tadek (brak_at_adresu.com)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 10:53:22 MET DST

Witam

moja drukarka zaczela nawalac i jestem na etapie zakupu nowej

prosze o porade co mam kupic:
- w miare rozsadna cena
- na kolorze mi nie zalezy
- musi byc dosyc odporna
- papier podawany z dolu

chodzi glownie o to ze drukuje spore ilosci tekstu (czarno bialy) nie
chce mi sie za bardzo wkladac kartek od gory bo czasem wciaga itp wiec
wolalbym zeby sama drukarka miala podajnik od dolu no i najwazniejsze
przy drukowaniu sporych ilosci zeby miala duze pojemniki na tusz i byly
do niej latwo dostepne tanie uzupelniacze
drukarka nie musi byc demonem szybkosci ale choc 8stron/min bylo by ok

z gory dziekuje za rade

pozdrawiam