Re: Ile warta jest karta dźwiekowa 5.1 za 30-40 zł ??

Autor: von_Kowal (von_Kowa.l_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 10:40:19 MET DST

Użytkownik "Kokopiko" <kokopiko_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Obeznie posiadam AWE 64. Chciałbym zmienic ją na coś 5.1.
> Widziałem ostatnio w Media Markt karte 5.1 za 35zł.
>
> Jak się ma jakość osgrywanego dzwieku do jakości AWE 64 ??

Zdecydowanie gorzej. Powiem tak mam w tej chwili Audigy 2 . A nadla mi
brakuje tej jakości dżwieku jaka miłem na AWE 64 Gold .. Dzisiaj ciezko
dostać karty oferujace podobna jakość (szczegołnie na naszym zacofanym
rynku) a jeżeli juz to kosztujaq ogromne pieniadze. To se ne wrati
...musiałem z niej zrezygnować bo zabrakło w moich nowych płytach ISA. Masz
w tej chwili zestaw 5.1 ? jeżeli nie to bym sie nie zastanawiał. Jeżeli
zamierzasz kupić to poszukał bym czegos lepszego .. chociażby Soundblastera
Live mozna kupic juz poniżej 150 zł a jakosc nieporównywalna + dodatkowe
efekty

> Czy oprócz nie najwyzszej jakosci dzwieku moge spodziewać sie wysokiej
> jakości problemów ??

Trudno orzec ....rożnie bytwa . ale zasadniczo im coś tansze tym gorsze i
bardziej problematyczne

Pozdrawiam