Re: Jakie najlepsze CD-R/RW

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 08:36:37 MET DST

Użytkownik "Neutrino" <ceoWYTNIJ_at_WYTNIJ.op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Przepraszam, ze troche offtopic, ale bardziej trafnej grupy na
moim
> serwerze nie udalo mi sie znalezc...
>
> Mam takie pytanie - qpilem ostatnio nagrywarke LiteOn 52x32x52x i
teeraz
> czas na zakup do niej CD-R i CD-RW. I tu pytanie do Was - ktore
uwazacie za
> najlepsze? Zalezy mi na mozliwie wysokiej "bezawaryjnosci" i
predkosci...

A ja jak do tej pory nie zauważyłem różnicy pomiędzy płytkami firmowymi
(TDK, Verbatim, Dysan), a mniej firmowymi (Akross, Hawk, Espernza itd).
I podkreślam - nie mówię, że nie ma różnicy tylko, że jej nie
zauważyłem. A używam obu rozwiązań (tak na wszelki wypadek) już od 3
lat. Działają bez zarzutu wszystkie stare płytki - te drogie i te tanie.
Jeśli chodzi o rozwalanie się płytek przy nagrywaniu to faktycznie
czasem mi się zdarzało, ale tylko z powodu złego ustawienia sterowników.
Także nie widzę różnicy!