Re: monitor, czy taki warto

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.sobie.do.woli.invalid)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 21:58:13 MET DST

peter1981 wrote:
[...]
> czy warto kupić takie coś czy lepiej wziąc nowy monit za jakieś
> 650-700zł ?
[...]

Sam zdecydujesz, ale IMO nie warto brac uzywanego. Gdyby to byl monitor od
znajomego, kolegi - nie ma sprawy, natomiast kupno monitora na aukcji uwazam
mimo wszystko za loterie. Mozna kupic calkiem niezly monitor w sklepie, masz
gwarancje i swiety spokoj, ja np. kupilem ostatnio mojej mamie <reklama>
miro PF98i (jakos tak w kazdym razie) za okolo 600 zl </reklama>. Gwarancja
3 latka (z tego pierwszy rok w systemie door to door), jakosc jak na ta cene
idealna. Sam stanalem przed takim wyborem jak Ty i postawilem jednak na
nowke. Kupilem juz kiedys uzywany monitor i szczerze mowiac, nie wyszlo to
dla mnie najlepiej. Zastanow sie wiec - moze warto dolozyc te 200 zl.

Pzdr
Hubert
hubertg * poczta , onet , pl