Re: AOC - ktoś coś powie o tej firmie?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 20:21:35 MET DST

Użytkownik "sesam" <sesam22_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Okazyjnie mogę mieć monitor LCD AOC 17" i skusiłbym się na niego, ale
nic
> nie wiem o tej firmie. Czy ktoś z szanownych grupowiczów, mógłby się w
tej
> materii wypowiedzieć? Może jakieś linki. Znalazłem tylko ten
> http://www.aoc-europe.com Pomocyyy :-)

Pytasz o firmę, więc powiem co sądzę o niej na postawie używania
monitora AOC, z tym że CRT.
Jest to jakaś amerykańska produkcja, ale nie pachnie Ameryką, bo
monitory tej firmy nie są jakieś super. (zresztą jak zwykle Ameryka nie
znaczy super)
Jednak do zwykłego domowego użytku w zupełności wystarczają, szczególnie
jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości. Mój monitor działa ponad 3 lata
i nie sprawia żadnych problemów. Jakość jest taka jaka była na początku,
nic się nie pogarsza.