csa-648u - kontroler uata66c

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 18:55:47 MET DST

witam!

csa-648u ma napisane na sobie Asus, ale zglasza sie w systemie jako
wlasnie csa-648u zas w windowsie pasuja zarowno asusowe sterowniki jak i
steronwniki od sca;

wczesniej mialem dysk podpiety do ata33 /BX/ i byl on popartycjonowany;
jest na FAT32 win98 i na FAT32 win2k; przelozylem dysk na inny
kontroler;

bootuje sie ladnie; win2k generuje blad STOP, ale to zrozumiale bo szuka
tego dysku na innym kontrolerze; zas win98 przy kazdym pierwszym danego
dnia uruchomieniu, odkrywa ponownie kontroler /znaleziono nowy sprzet/;

wydaje mi sie, ze danego dnia mozna system wiele razy restartowac, zas
nastepnego dnia windows bedzie od nowa wykrywal sobie kontroler;

BIOS _nie_ mowi "Uptading ESCD..." czyli dla BIOS to urzadzenie chyba
nic nie zmienia; i wlasnie nie wiem, czy to ciagle wykrywanie kontrolera
przez windows jest spowodowane bledem w windows, czy bledem w
kontrolerze /a nie chce zaczynac od reinstalacji systemu/;

moze ktos zna odpowiedz??

pozdrawiam;
adas;