Re: RAID 0.

Autor: kuba (kubbo_at_poczta.onet.pl.koncowke.usunac)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 18:55:32 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <stigen_at_op.pl> napisał w wiadomości

> moich
>
> raczej lepiej sobie odpuscic bo raczej nie wykorzystasz - albo najprosciej
> kup plyte z raidem i 1x80gb a jak bedziesz mial kase kup sobie taki sam
> drugi i bedziesz mial raida.

wlasnie do obrobki video mu sie przyda,
jezeli nie bedzie robil zrzutow kompresowanych.
a pisal, ze chce robic obrobke, a nie tylko zapis.
wtedy to system na jakimkolwiek HDD, a AVI na 80-kach
w mirrorze - tak przynajmniej ja bym chcial miec :(((
/tyle ze nie na 80-kach, sa ciut male/
pozdro

PS: a moze jest jakis malostratny format bardzo kompresujacy?
/ale IMHO to sprzeczne z zachowaniem informacji/