Głośność Chieftec'ów - proszę o opinię...

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 20:40:56 MET

Na temat tych zasilaczy naczytałem się sporo, ale co do jednej rzeczy wciąż
ludzie nie są zgodni - głośności. Zastanawiam sie nad 360W z 1 wiatrakiem,
360 z 2 wiatrakami i 420 W z dwoma wiatrakami. Wydaję mi się, że wszystkie
bez problemu pociągną mój sprzęt, ale zastanawiam się, który będzie
najcichszy - zaznaczam, że będzie dość obciążony w czasie pracy. Słyszałem,
że najcichszy jest ten 360 z jednym wiatrakiem, ale ktoś inny pisał, że
według niego jest za głośny, głośniejszy od tego z dwoma wiatrakami....
Proszę o pomoc w wyborze, bo jadę za tydzień po zasilacz, a nie wiem co
wybrać....
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak