Re: KT4AV, dźwięk i Radeon FIC 9500

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 18:17:01 MET DST

Cześć *Karol Borsuk*,

W artykule news:blmr23$8v1$1_at_absinth.dialog.net.pl,
z adresu <tau_at_poland.com> napisałe(a)ś:

> Tak mam WinXp z Sp1 ale jaja, myślałem że teraz właśnie wszystko
> będzie mi lepiej działało.
> Jeżeli mógłbyś podać konfiguracje swojego kompa to bym był wdzięczny.

P4P800
P4 2.8 HT 800
FIC R9500 PRO
2x256 MB Elixir Dual ch..
Chieftec HPC 302 360W
HDD Samsung 160 GB ATA 133 7200
HDD Samsung 80 GB ATA 133 7200
SB LAB PCI ATA 133 controler

W każdym razie mówię Ci - miałem ciągłe zwiechy, które występowały w trakcie
korzystania właśnie z sieci (co prawda nie na modemie, lecz na stałce).
Przekładałem wszystko prawie co się dało. 2 miesiące walczyłem ze zwiechami.
Wyłączałem HT, puszczałem ram w single channel, różne cuda - bez rezultatu.
Dopiero ostatnio zrobiłem reinstal windowsa XP. Nie wrzuciłem tym razem SP1
i wszystko chodzi GIT !. To ten skurkowany servis pack wszystko walił.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl