jaka karta dzwiekowa?

Autor: Artur Dudziak (ad20105_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 20:03:09 MET

Czolem.
Zastanawiam sie nad zmiana karty dzwiekowej (a wlasciwie nad
zakupem takowej, bo aktualnie dzialam na kodeku AC'97 i mam go
juz dosyc).
Chcialbym wydac do 200 PLN.
Zdaje sie, ze mam do wyboru albo SB Live Player 5.1 albo Audigy
ES.
Jedno za ok. 150, drugie ok. 200. Co wybrac?
Zaznaczam, ze mam glosniki(2) raczej cienkie i nie zamierzam
uzywac systemu 5+1, ale glownie uzywam sluchawek (dobrych).
Zalezy mi na dobrej jakosci dzwieku, bez
trzaskow czy szumow.

Moze macie jakies sugestie?