Re: Nowa płyta, procek, pamiec... i pojawiaja sie błedy na hdd w XP

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 20:11:11 MET

Arek Matuszak dnia 2003-10-31 stwierdził(-a):

> Mam stary - i do tego on jest bardzo słaby...nie ma chyba nawet 250 -
> ale za to jest bardzo cichy :-) Zaryzykuje stwioerdznie, ze ma 180...
> Po prostu nie pamietam... A co ma moc zasilacza do błedów na
> dysku?????

Zasilacz może po prostu nie wyrabiać co pojawia sie w postaci błędów
przy zapisie i odczycie z dysku, pamieci i ogólnie niestabilnej pracy.
Radze wymienić zasilacz na lepszy bo może sie skończyć gorzej niż
odzyskiwanie ghostem systemu np. spalenie płyty, procesora itd przy
padniętym zasilaczu. Te które polecałem posiadają zabezpieczenia
przepięciowe, filtry które zapewniają stabilną i odporną na zakłócenia
z sieci prace komputera. Ten twój zapewne nie posiada takowych co może
sie zakończyć tragedią.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 650  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700