Nowa płyta, procek, pamiec...i pojawiaja sie błedy na hdd w XP

Autor: Arek Matuszak (arkadiusz.matuszak.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 19:22:27 MET

Witam!

Przez dlugi czas uzutkowalem celerona 400 + jakies tam rozne rzeczy + hdd
baracuda iles_tam 20 GB :-) - taka cicha i ciepła :-)

Ostatnio kupilem nowa plyte + procesor + pamiec (jakis Gigabyte + athlon 1700
+ DDR). Postawilem tam, tak jak poprzednio Win XP. I dzieja sie dziwne
rzeczy. Co jakis czas po włączaniu kompa uruchamia sie chkdsk i naprawia
uszkodzone pliki. Czasem pliki sa na tyle uszkodzone ze nie daje sie
uruchomić systemu (dobrze ze mam Ghosta :-) ). Problemy dotycza tylko i
wyłącznie partycji na ktorej siedzi Windows. Ze starym kompem takich jaj nie
było - tak jak zainstalowalem system jakis rok temu tak chodzil bez
absolutnie zadnego zgrzytu....A ta cholera teraz tak co dwa tygodnie wymaga
przywrocenia obrazu. Nie jest to jakos uciażliwe, ale zastanawia mnie co moze
byc tego powodem...

Wiecie może co mu (komputerowi) dolega?

PozdrawiAM!