Re: ratunku !! - dysk

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 18:48:35 MET

Użytkownik "Michał" <michal_at_zbaszynek.pl> napisał w wiadomości
> [...]
[CIACH]
> no wlasnie nie systemowy ale ten drugi ktory pozostal w kompie nie
daje
> sie odczytac i chce byc sformatowany.
> Ten ktory byl laczony jest OK

No to wyobraź sobie, że nazywasz się Windows i siedzisz w pokoju.
Następne drzwi w korytarzu to łazienka, potem następny pokój.
W nocy ktoś ci zburzył ściankę między pokojem a łazienką i zamurował
drzwi do łazienki. Wstajesz nad ranem, nieprzytomny (jak to Windows),
i idziesz do łazienki (pierwsze drzwi na prawo, tyle kumasz).
I krzyczysz, że ktoś ukradł sedes, i w ogóle wszystko przemeblował.
Ja bym Cię uleczył tak: następnej nocy, kiedy śpisz, zamurował drzwi
do drugiego pokoju, i jakbyś rano walnął głową w mur to byś zauważył,
że nie ma już D:rzwi. Nauczyłbyś się korzystać z pokojo-łazienki, a
następnej nocy bym ci te drzwi wstawił z powrotem.
Miłego murowania.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)