Problem z druk. HP

Autor: kriknet1_at_f2virt.onet.pl
Data: Fri 31 Oct 2003 - 18:40:34 MET

Witam

Drukarka to 940c (driver 4.3.0.0) Była wielokrotnie napełniana. Dziś napełniłem
czarny ale stało sie coś czego nigdy nie było. Drukarka cały czas miga diodą ze
brak tuszu. Wózek zatrzymuje sie, że brak coloru. Tak nigdy nie było co sie
nagle stało. Wszelkie zalepiania styków nie pomogło. Jak googlowałem to
napotkałem na posty ludzi co też mieli podbne problemy z drukaramki 9xx. Czy
ktoś coś wie czemu nagle tak sie stało i potrafi mi pomóc.

Pozdrawiam

Krik.