Re: powiekszyc dysk C - czy mozna

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 18:35:43 MET

Michał bnu45r$huj$1_at_atlantis.news.tpi.pl:

> no i mi sie cos wysypalo i nie widze drugiego dysku w kompie
> szlag by to trafil

Marudzisz. :)
Przed wielu laty, gdy byłem Supervisorem na novellowskiej sieci,
posypało mi się trochę z partycjami ,,sieciowego" dysku... Pomocy
udzielił mi wówczas Jacek M. Szamrej (może się nie obrazi, że Go
tu prezentuję) i program Parted przez Jacka mi wówczas ofiarowany. :)
To, co było istotne, odzyskałem. :)

Niedawno zaś stanąłem dwukrotnie przed smutną sytuacją:
 -- Raz posypało się to i owo, i należało przed
    reperowaniem poczynić kopie bezpieczeństwa,
    a ja ani wolnego dysku, ani wolnych pieniędzy
    na zakup dysku nie miałem. :)
 -- Innym zaś razem dosłownie wszystko (poza tym, co
    było nieistotne) się posypało na *obu dyskach*...

W obu przypadkach nie utraciłem nic. :) (poza czasem -- oczywiście)

Powodzenia życzę. :)

E. :)