Problem z modemem

Autor: Marcin B. (fuzzyNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 18:10:04 MET DST

Witam,

Mam modem zewnetrzny 3Com U.S. Robotics 56K Faxmodem. Po podlaczeniu do
kompa winda (98se, me, w2k, xp) go wykrywa i instaluje stery ale proba
nawiazania polaczenia z numerem dostepowym (tpsa, onet) konczy sie
niepowodzeniem :( Modem podnosi sluchawke, slychac jakis dziwny(?)
sygnal - niby linii, ale to chyba nie jest to - i modem wybiera numer
(slychac-sprawdzalem tonowo i impulsowo) ale w rzeczywistosci numer nie
jest wybierany :( bo po podniesieniu sluchawki telefonu slychac normalny
sygnal linii. Co to moze byc? Szkoda mi tego modemu bo zawsze mi dobrze
smigal, a teraz nie chce. Stalo sie tak z dnia na dzien. Oplaca sie go
zaniesc do serwisu? A jesli tak to mozecie podac gdzie w Poznaniu? Moze
wiecie o co chodzi i ile to moze kosdztowac?
Dodam jeszcze, ze modem odpowiada na polecenia poprawnie (terminal)

--
Pozdrawiam,
  Marcin B.