Re: jak sterować kompem z 15m. ?

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 16:40:31 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Zależy jeszcze jaki to gryzoń:)

Taki plastikowy...

BTW, najmocniejsze Ligitechy jakie widziałem mają zasięg do 6m. Tak więc
może jak by jakieś wzmacniacze zastosować, to może, może...

Ostatnio widziałem użądzenie na Allegro do przekazywania sygnały Audio/Video
i promieni podczerieni od pilota na odległość. Trzaba było by tylko jeszcze
do kupić IRDA do kompa...