Re: RAID 0 - slaby wynik

Autor: Piotr (piotrhns_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 15:48:18 MET

Janusz Kocoł wrote:
> oba jako master na osobnych kanalach
> program HDtach

Drobna uwaga, odpowiadaj poniżej, a nie powyżej treści. Ale do rzeczy HDtach
u mnie również wskazywał podobne wyniki, zaś inny program (nazwy nie
pamiętam, bo mam go w domku) coś koło 90-100. Może problem leży po stronie
wielkości stripu, dla roznych dysków różne wartości są najlepsze i nie
zawsze auto wychodzi optymalnie, jeśli w sieci brak na ten temat
konkretniejszych informacji, wówczas pozostaje odpalić system z innego dysku
i stripować go dla roznych wartości stripu, dla jednego dysku będzie to 8 kB
dla innego 16 itd.
A z ciekawości, jaki to kontroler ?

pzdr

Piotr